FC2ブログ

燃料噴射ポンプ内の点検とか

ブーコンのダイヤフラムを確認中の図。切れてはいなかった。
ISUZU-UM6RB1-TCU
たまーにあるのが、間に人が入って伝言ゲーム状態になっていたり[伝わらない] して無駄なことをしてしまうこと。
誰かがすでに見ていることを再度おこなうとか、問題を提起したひと 一度確認したひと、それらを統括しているひと、みんな情報がかたよっているとかのバランス不備。
結局どーなの? こわれているのか?いないのか、不良ありなのかそれとも経年劣化なのか? ディスカッションは重要ですねえ。

Diagram confirming diaphragm of boost controller. I was not out.
It is occasionally that a person enters between them and is in a message game state [do not convey] and doing useless things.
It is incomplete balance that someone has done already doing things already, raised the problem once, who supervises them, everyone is losing information.
After all, what is it? It is broken, is not it is defective or is it aging deterioration? Discussion is important.

にほんブログ村 マリンスポーツブログ ボートへ
にほんブログ村

人気ブログランキングへ
スポンサーサイト



テーマ : 独り言
ジャンル : ブログ

ISUZU-UM6RB1-TCUとか

いすゞUM6RB1-TCG
インタークーラの空気の通り道を清掃下の図

いすゞUM6RB1-TCG
清掃前はこんなんです

ISUZU-UM6RB1-TCG
同クーラーの海水経路の清掃前。 
いすゞUM6-RB1-TCUにて

Clean the intercooler's air path Picture below
It is like this before cleaning up
Before cleaning up the cooler's seawater route. In case
At Isuzu UM6-RB1-TCU

にほんブログ村 マリンスポーツブログ ボートへ
にほんブログ村

人気ブログランキングへ

テーマ : ひとりごと
ジャンル : 日記

tag : ISUZU-UM6RB1TCU

本日はISUZU-UM6RB1TCUから

ISUZU-UM6RB1TCU
本日はまずいすゞから。 ISUZU-UM6RB1TCUの臨時点検です。

ISUZU-UM6RB1TCU

ISUZU-UM6RB1TCU
とりあえず部品発注をお願いしまして、分解整備出来るよう準備中。

セカンドステージは陸上運転確認、こちらはもう少しです。
最終ステージは、MANの作業準備継続。
事務所戻りまして、再度ボルボの部材発注。
エンジン開放していると、忙しくなる感じです。 忙しいのはまあ良いので、次暇になったら自分のバイクのヘッドでも開けてしまえば、仕事がパタパタって駆け込むかもしれない。

※壊れてからの修理の為の開放整備より、定期的な分解整備がやはりいいですね。余計な不安もないし。

Today is from Isuzu. It is a temporary inspection of ISUZU-UM6RB1TCU.
I was asked to order a part for the time being, and I am preparing it so that it can be disassembled and repaired.
The second stage confirms onshore driving, here is a little more.
At the final stage, MAN's work preparation continuation.
I returned to the office and ordered parts of Volvo again.
I feel busy when I have the engine open. It's okay to be busy, so if you leave your next motorcycle's head, if you open it, the job may get rashy.
* It is better to have regular disassembly and repair than open maintenance for repair after being broken. There is no unnecessary anxiety.


にほんブログ村 マリンスポーツブログ ボートへ
にほんブログ村

人気ブログランキングへ

テーマ : ひとりごと
ジャンル : 日記

tag : ISUZU-UM6RB1TCU

いすゞの発電機とか、、、

いすゞ発電機
今週のお題。いすゞマリンデイーゼル。
日本ジーゼルの西山氏の作業にサブで入っています。

いすゞ発電機
昼からのスタート、時間なく番番いきます

いすゞマリンディーゼルエンジン

いすゞマリンディーゼルエンジン

ISUZU
賞味8時間とゆうところでしょうか、ハードな感じです。
組立は精査も含めもっと時間が掛かります。

This week's topic. Isuzu Marine Diesel.
It is subsidized by Mr. Nishiyama's work of Nihon Diesel.
Start from noon, I'll go number one time without a hassle
I guess it's hard to believe it's 8 hours a day and it's a hard place.
Assembly takes more time, including scrutiny.

にほんブログ村 マリンスポーツブログ ボートへ
にほんブログ村

人気ブログランキングへ

テーマ : ひとりごと
ジャンル : 日記

ISUZU-UM6RB1-TCUなど

ISUZU-UM6-RB1-TCU
これは昨日のISUZU-UM6RB1-TCUのオイル交換の図。このあとベルト等張りましてエンジンは一旦ストップ
船体側の修理へ。
そんなわけでしばらく、緊急案件へ突入します
This is the oil exchange picture of the ISUZU - UM 6 RB 1 - TCU yesterday. After this the belt is tightened and the engine stops once
To the repair of the hull side.
So for a while, I will enter an emergency case

にほんブログ村 マリンスポーツブログ ボートへ
にほんブログ村


人気ブログランキングへ

テーマ : ひとりごと
ジャンル : 日記

tag : ISUZU-UM6RB1-TCU

プロフィール

オオムラエンジンサービス株式会社

Author:オオムラエンジンサービス株式会社
代表取締役 大村芳弘
1級舶用機関整備士
東京都

FAX 03-3480-4183
y.ohmura.mtu@gmail.com

最新記事
カテゴリ
最新コメント
カレンダー
06 | 2020/07 | 08
- - - 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 -
リンク
FC2カウンター
アクセスランキング
[ジャンルランキング]
ブログ
284位
アクセスランキングを見る>>

[サブジャンルランキング]
店長ブログ
20位
アクセスランキングを見る>>
QRコード
QR
検索フォーム
月別アーカイブ